16 Aralık 2013 Pazartesi

50. Yılda Tom Baker

Öncelikle bu teoriye TARDIS Kütüphanesi'nde gördüğüm çok mantıklı bir teoriye dayanarak yazdığımı bellirtmeliyim. Hepimizin çıldırarak izlediği 50. Yılın sonu hakkında bir teoriydi. Tom Baker'in gelmesi çok mükemmeldi ama dediklerini ben de dahil çoğumuz anlamadı. Ama bu teoride o müzenin TARDIS olduğunu okuyacaksınız. Evet TARDIS! "Eğer sen ben olsaydın. Ben sen olsaydım." konuşması bu teoriyi baya bir destekliyor gibi. Yani buraya kadar benim sayfada okuduğum teori ben sadece bunu kanıtlayacak şeyler buldum diyebiliriz. Hepimizin bildiği gibi Tom Baker karşımıza yaşlı biri olarak çıktı. Ama o sırada zaten 3 TARDIS oradaydı yani biz bu TARDIS çarpışmasını 2005'de ki CiN videosunda görmüştük,yani 5. Doktor yaşlanmıştı. Peki 3 TARDIS oradayken 4. Doktor 3 katı yaşlandıysa? Bir de Tom Baker'ın sahneden ayrıldığı yerde yuvarlak duvarlar dikkat çekiyor, ki bu bölümde de ismi geçen "Yuvarlak şeyler" olabilir. Yani tamam çürütülmesi kolay bir teori ama, konu Doctor Who ve yazar Moffat'sa her şey beklenir. -Merhu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder