26 Aralık 2013 Perşembe

The Time Of The Doctor

Dün akşam ağlamaktan bazı sahneleri zor gördüğümüz The Time Of The Doctor'u izledik..Bu yazımda teori değilde bu bölüm hakkındaki yorumlarımı yazmak istedim.
Öncelikle her şeye rağmen bana biraz durgun geldi.Trenzalore kuşatmasının daha hareketli ve heyecanlı geçmesini beklerdim.Weeping Angels bu kadar kısa gösterilmemeliydi,Silenlek(Silence&Dalek karışımı) derken Doctor'un yaşlılığını geçmek istemem.Aslına bakarsanız Matt senelerce bizim Doctor'umuz oldu yaşlı Doctor..Matt benim için farklıydı.Her ne kadar David David diye dolaşsam da onun yeri ayrıydı aylarca Capaldi muhteşem olacak dedim ama onu Matt'in kıyafetlerinin içinde görünce her şey anlamını yitirdi.
Bunu gördüğüm ilk an hıçkırıklara boğuldum.O merdivenleri çıkanın Capaldi olduğunu düşündüm ve o ana kadar hayır ben buna hazır değilim dedim.Ve hazır değildim o kişinin hala Matt olduğunu görünce o kadar sevindim ki bir an Moffat'ın bize şaka yaptığını ve Matt'in devam edeceğini sandım ama olmadı.

Ve Amy'nin dönüşü....
Hem ağlayıp hem güldüğüm sahne..
"Raggedy man..Good night.." Sanırım hiçbirimiz bunu unutmayacağız.River,Donna derken Amy geldi.O yüzün gördüğü ilk yüz sonunda da yanında.Ne kadar da muhteşem.
Ama en acısı..
Papyonunu yere bıraktığı o an..Sanırım krize girmemize sebep olan sahnelerden biri.Papyonlar hiç bu kadar havalı olmamıştı sanırım..
Ve rejenerasyon sahnesi(Fotoğrafını paylaşmaya gönlüm razı olmuyor hala kaldıramıyorum)...(Burdan sonrası Moffat'a saydırma içerir)
Allahsız Moffat..Acımasız insan..Yapabileceğin en büyük kötülük buydu sanırım.Matt asla ama asla öyle lönk diye rejenerasyon geçirmeyi hak etmedi.
Gerçi Moffat'ın bu yaptıklarına alışmamız lazım artık.Her neyse eminim Capaldi de hakkını verir.Ama Matt bizim pejmürde Doctor'umuz ve kim gelirse gelsin onun yerini alamayacak..Seni unutmayacağız Doctor 

-comealongmatt

3 yorum:

  1. dedigin gibi biraz daha hareketli olabilirdi :) ne bilim biraz daha orda geçirdigi dönemden bahsetseydi yada zaman lordlarını biraz gösterseydi keşke :D

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. papyonunu değil kravatını yere bırakıyo :)

    YanıtlaSil