21 Aralık 2013 Cumartesi

Doktor'lar arası çatışma

''Bir whovian karaktere bağılıdır,oyuncuya değil.'' cümlesi beni özetliyor sanki. Bu kesinlikle öyle. Hepimizin bildiği gibi David tüm anketlerde en sevilen Doktor seçiliyor, ama burada diğer Doktor'latın hakkı yenmiyor mu? Kesinlikle yeniyor, burada sadece Matt'den değil  Christopher'dan da bahsediyorum. Hatta hatta Chris'in hakkı daha çok yeniyor. David'in gölgesinde kalmış bir Doktor.. Aslında bakarsanız hepsi birbirinin gölgesinde kalıyor. Benim asıl bahsetmek istediğim şu ''David gri dmnsün yhaa'' diyenler.. Adam döndü eee yeni cümleniz ne olacak bayanlar? Şimdi bide ''Matt gri dnsün yhaaa'' cılar ve ''Peter çk yşlı yhaa'' cılar çıkacak. Birde onlarla uğraşıcaz. Şahsen benim favori Doktor'um yok. 11 benim ilk Doktor'umdu o yüzden David'i başta sevmezdim ama sonra, David mükemmeldi. Mimikleri,ses tonu, o ''well..'' diyişi. Adam her şeyi ile Doktor'du. Sonra son iki sezonu da izledim. Sayfalara takıldı ve Matt'ciler ve David'ciler olarak ikiye ayrılmıştı insanlar , 5. sezondan başlayıp ''David kötü izleme onu'' diyen de vardı, ''David gidince diziyi bıraktım'' diyende vardı. Biraz mantığa çağırıyorum sizi dostlar, sadece biraz. Tamam David mükemmeldi ama Matt izlenmez mi ya? Hadi Matt'i bıraktım git Karen için izle yahu! Ben bu ayrımı yapıp diziyi bırakan ve 5. sezondan başlıyanlara hiç saygı duymuyorum,duymamda. Siz izleyip bir şey anladınız mı peki ha? O kadar David yüzünden bıarktınız 50. yılı anlayabildiniz mi peki? Yada 6. sezondaki göndermeleri... Ahh durun birde ''1. sezondan başlama hem efekleri kötü hem Chris iyi değil'' diyenlerimiz de var.. Tamam anlıyorum 1. sezonda efekler iyi değildi ama sen 6. sezonla 1. sezonu karşılaştırıyorsan büyük bir hatan var burda. Kaç yıl fark var yani.. 2005 te neyin kalitesi iyiydi de sen neyle karşılaştırıyon. 
         Ya  benim demek istediğim siz kendinize whovian diyorsanız ve Doktor ayrımı yapmadan izlemelisiniz.

            -Merhu

1 yorum:

  1. Çok doğru diyorsun tamam ben david gittiğinde çok üzülmüştüm aynı şey matt içinde geçerli ama onları david matt vb diye ayıranlar whovian olamaz gerçek whovianların sevme nedenleri onların doctor olmasıdır

    YanıtlaSil