15 Aralık 2013 Pazar

Clara olabilir mi?

Şimdi size en olasılıksız (:D) teorilerimden birini açıklıyorum. Küçük bir ihtimal de olsa, neden olmasın?
Hepimiz The End Of Time'daki kadını hatırlarız. Çoğu kişi Doctor'un annesi olduğunu düşünüyor.


Peki ben size şöyle desem bu kadın Clara olabilir mi? 

Clara'nın hayatı boyunca Doctor'un yanında olduğunu biliyoruz. O kadar zaman Doctor'un zaman çizgisinde kalmıştı ki kendi benliğini unutmuştu. 


The End of Time'da Wilfred, 'O' kadına kim olduğunu sorunca genelde soruyu cevaplamaktan kaçındı ancak bir sahnede 'Ben de kayboldum... Çok uzun zaman önce." diye cevap veriyor.


Clara'nın Gallifrey'de bulunduğunu hatta 1. Doctor'a TARDIS seçiminde yardımda bulunduğunu biliyoruz. 
Doctor'u kurtarmak için yine çabalıyor olamaz mı?


Evet belki çok küçük bir ihtimal ancak burada Doctor Who'dan söz ediyoruz öyle değil mi? :D

-Elif

3 yorum:

  1. Bu teoriyi bende düşünmüştüm ve bence mantıklı. Keşke gerçek olsa :)

    YanıtlaSil
  2. End Of Time'de Doktor'un Rassilon'u öldürmesini engellemeye çalıştı. Bu pek de Doktor'un yararına bir şey değil gibi.

    YanıtlaSil