13 Aralık 2013 Cuma

Merhaba,ben Pelin. Öncelikle görünüşe bakılırsa bu blogta 3-4 kişi olacak gibiyiz bu yüzden nickname gibi bir şey kullanmayı planlıyorum ve tabi ki benimki Merhu olacak. :) Bu blogta bulacağınız şeyler tamamen Doctor Who evreni ile ilgili, umarım aklınızda soru işareti olan şeyleri bulur ve ne olduğunu anlarsınız. Bu blogu açmamda ki asıl amaç twitterda 140 karakterle bir şey yapamamam,yani bir püf nokta yakaladım 3 tweet falan sürüyor hiç uğraşamam onla... Neyse birazdan ilk teorimi paylaşacağım galiba.

-Merhu

3 yorum:

  1. Banada Geronimo diyelim.Bildigim kadarıyla zaman lordları 13 kere rejenerasyon yapabiliyorlardı.Doctor bu sınırına gelmıstı fakat nasıl oluyorda hala rejenere olabiliyor.Bu onun sweetheart ı yani Dr. Song un kalan rejenerasyon haklarını doctor a devretmesıyle alakalı.Peki simdi Doctor un kac hakkı kaldı ?

    YanıtlaSil
  2. Şimdi sana Moffat'ın son söylediklerine dayanarak bir açıklama yapacağım. Moffat geçen haftalarda Matt'in 13. Doctor olduğunu söyledi. John Hurt'un War Doctor rolü ile The Stolen Earth'deki kesik ele aktarılan rejenerasyonu da sayarak Matt'in 13. Doctor bedeninde olduğunu ve Doctor'un sadece 12 rejenerasyon geçirebileceğini söyledi. Ve şunu da kendi ağzıyla ekliyor: Peki o zaman Capaldi'nin Noel bölümünde ne işi var? Bu sorunun kesin yanıtını Noel bölümü yayınlanmadan verebileceğimizi sanmıyorum.

    YanıtlaSil
  3. ya bu konuda şey var doktor bir bölümde yeni bir jenerasyon döngüsü diyo diğer bir bölümde de beni öldürürsen burda sonsuza dek rejenarasyon geçiririm diyo tabi kural biri düşünğnce hangisi doğru bilemedim

    YanıtlaSil