13 Aralık 2013 Cuma

İlk teorimi en sevdiğim yol arkadaşı olan Donna üzerine yapmak istiyorum. Öncelikle 100. Yıl bile olsa Donna dönmeliydi bunda bir anlaşalım. Yani dönmeyi en hak edenler Donna ve Martha. Pondlar zaten uzun süre kaldı,Rose'un dönmediği olay kalmadı Clara Gallifrey'i ve Doktor'u binlerce kere kurtardı o da ona yetsin artık Ama Donna'nın dönmesini imkansız bulan arkadaşlara sesleniyorum; daha Zaman Lord'larının kaç defa rejenerasyon geçireceğini bile kestiremiyoruz Moffat yüzünden. Donna'yı getirmek zor olmasa gerek o yüzden. Ama benim teorime gelirsek, ben Donna'nın bedeninin beynine adapte olması gibi bir teorim var. Neden olmasın, o anıların hepsi beyninde,alttan alta The Libery'deki sahte hayatında ki gibi Doktor u anabilir. Hatırlayabilir yani. Bedeni adepte olsa yavaş yavaş değişse zaten A good man goes to war bölümünde Doktor Zaman Lordlar'nın birden oluşmadığından bahsetmişti Vasta'ya.Donna'nın beyni Doktor'un beyni sonuçta bu süreç hızlıca olabilir ve Donna dönebilir. Ümitliyim ben hala bu konuda
-Merhu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder