15 Aralık 2013 Pazar

Silence

Sessizlik tarikatı gerçek mi? Şöyle başlayalım.Çoğu zaman 2 sn. önce aklınızda olan bir şeyin birden bire aklınızdan silinip gittiği anları yaşamışsınızdır.İşte bu gibi durumlarda Silence'ların gerçek olduklarını düşünüyorum.Doctor Who'da da bahsedildiği gibi insanoğlu neden birden bire Ay'a gitmeye karar verdi? Bu zamana kadar yapılan icatlar nasıl yapıldı? Çoğumuzun zorlandığı derslerde bilimadamları birden bire nasıl o kuramları buldu?Einstein'in sırrı ne? Tam bu anda Silence'lar devreye giriyor.Sessizlik tarikatı Dünya'yı işgal etmek için bekliyor ama şu anki durumumuz onlara yeterli gelmiyor olabilir.Tıpkı The Day of the Doctor daki Zygon'lar gibi.Dünya'yı geçmişten feth etmeye çalışmışlardı.Sanırım Sessizlik tarikatı konusunda biraz dikkatli olmalıyız.Kim bilir belki de biz onları fark ettik ama bir an için arkamızı döndük ve unuttuk.

Arada bir arkanıza bakmanızda fayda var değil mi? Hatta belki Doctor sizi almaya geldi onu gördünüz peşinden koştuğunuz anda Silence ile karşılaştınız birden arkanızı döndünüz ve Doctor'u kaybettiniz.Olamaz mı? Bence olabilir.
-comealongmatt

2 yorum:

  1. gözümün ucuyla arkama bakarken hafif bir kalp krizi geçirdiğim gerçeği :D

    YanıtlaSil
  2. yalan söylemiyorum tama ile gerçek konuşucam inanın inanmayın ben bundan gördüm tam gözümün ucuyla arkama baktığımda gördüm fakat tamamen çevirdiğimde ortalıkta bişe yoktu sizce doctorun yeni yoldaşı ben miyim ? :)

    YanıtlaSil